Re: Fujitsu-Siemens

Autor: Martti <abuse_at_onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 10:46:59 MET

Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cuob3b$ka2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> k0m0r wrote:
> Mam Amilo ProV2000D z Celeronem M 1.5 od 3 miesięcy więc jeszcze trudno
> coś powiedzieć mi więcej o nim, po prostu działa. Wbrew innym postom
> zamyka się łatwo za to otwiera ciężko :), trochę za głośny napęd RW.
> Ogólnie FS w klasie średniej jest dobrym wyborem, a na pewno wybrałbym
> za tą samą cenę FS a nie HP.

witam,

Wlasnie chcialem kupic budzetowego laptopa, ale jak na tym celku ma czas
przcy na bateriach 1,4 h,
przynajmniej tak jest w opisie, a jak jest w rzeczywistosci.
Interesuje mnie np. divx
oraz drugi pomiar internet, czyli kilka okien IE ile wtedy pracuje?

moze ktos z wlasnych obserwacji cos podpowie?

pozdrawiam,

Martti