Re: Fujitsu-Siemens

Autor: jurkas <malin_niematego_74_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 20:51:51 MET

k0m0r wrote:
> Witam.
> Czy ktos uzywa/uzywal notebooków firmy Fujitsu-Siemens i moze sie podzielic wrazeniami?
> Konkretnie chodzi mi o nowe modele oparte na Centrino i Radeonie 9700
>
> Z gory tx, pozdr

Mam Amilo ProV2000D z Celeronem M 1.5 od 3 miesięcy więc jeszcze trudno
coś powiedzieć mi więcej o nim, po prostu działa. Wbrew innym postom
zamyka się łatwo za to otwiera ciężko :), trochę za głośny napęd RW.
Ogólnie FS w klasie średniej jest dobrym wyborem, a na pewno wybrałbym
za tą samą cenę FS a nie HP.

Pozdrawiam
Jurek