Re: dołożyłem ramu

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 00:00:15 MET

> no i jestem co najmniej zawiedziony... zmieniłem
> ram z 256 na 512 i żadnej zmiany... nic nie przyśpieszył...

Ja widze ogromna roznice...mam 512 ale niestety modul poszedl do serwisu
wiec chwilowo mam 256. W samym systemie nie czuje roznicy...no moze jak
instaluje jakis program to wszystko wokol jest strasznie wolne. Samo
uruchamianie sie programow trwa odrobine krocej ale wgrywanie sie gier lub
moment wyjscia do windows jest zdumiewajacy, roznica conajmniej
czterokrotna.

Pozdrawiam :)