Re: pamiec

Autor: Axel <ihatespam_at_nospam.for.me>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 23:28:54 MET

Użytkownik "Piotr W." <wudar44@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cuoio0$h7u$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam do tej pory swietnie spisujaca sie kosc pamieci 256 MB SDRAM 133MHz i
> che dokupic sobie wiecej
> Proc: PII 800MHz płyta na VIA 694X mam mozliwosc zakupu kosci 512 SDRAM
133
> tyle ze CL ma wartosc 2.5
> System Win XP grywam w gierki komp do ogoolnego zastosowanie filmy
internet
> prgramy biurowe nauka programowanie itd...
>
> Moja dotychczasowa kosc pamieci pracuje na CL 3
>
> Czy bede mogl korzystac z obu kosci pamieci na raz i czy wogoole moja
> [...]

Mam jedną płytę z takim właśnie chipsetem (VIA 694X). Jest to P6-VAP-A+ ver
1.1. W dokumentacji wyraźnie pisze że akceptuje moduły SD-RAM 512MB (3x512 =
1.5GB MAX). Jednak ver 1.0 tej płyty akceptuje tylko moduły o maksymalnej
pojemności 256MB. Proponuję zajrzeć do dokumentacji płyty głównej bo może
być różnie.