pamiec

Autor: Piotr W. <wudar44_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 23:01:47 MET

Witam

 Mam do tej pory swietnie spisujaca sie kosc pamieci 256 MB SDRAM 133MHz i
che dokupic sobie wiecej
Proc: PII 800MHz płyta na VIA 694X mam mozliwosc zakupu kosci 512 SDRAM 133
tyle ze CL ma wartosc 2.5
System Win XP grywam w gierki komp do ogoolnego zastosowanie filmy internet
prgramy biurowe nauka programowanie itd...

Moja dotychczasowa kosc pamieci pracuje na CL 3

Czy bede mogl korzystac z obu kosci pamieci na raz i czy wogoole moja plyta
wykryje te kosc bo z tego co sie orientuje
 w biosie jest tylko wybor miedzy CL 2 a 3

Prosze o opinie poniewaz nie chcialbym stracic pieniedzy