Pojemność RAMu - czy to możliwe ?

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 22:51:56 MET

Witam!

Kupiłem ostatnio 256MB RAM DDR 266MHz PC2100 jakieś "noname" i po
włożeniu do kompa wykrywa mi to jako 128MB.

Czy możliwe żeby BIOS/system wykrywał mniej niż miało być ? Czy to
oszustwo ? Spotkał sie ktoś z czymś takim ?

Szybszych pamięci moja płyta nie obsługuje. A mam w kompie 256MB RAM też
na PC2100.

Sprawdzałem też wyjmując obecną kość 256MB i też wykrywa jako 128MB.
Sprawdzałem w Lin i Win - wykrywają 128MB. Płyta to ASUS P4B533

PS. Prosiłbym o w miare pilną odpowiedź! Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Paweł S.