Re: Toshiba 1802 i p³yty DVR+R

Autor: Yarp <yarpen99_at_op.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 17:57:07 MET

> Do Yarpa - sprawd¼ jaki masz DOK£ADNIE napêd i nie k³óæ siê bo nie masz
> racji. Modele 1802 CZYTAJ¡ TYLKO 1 FORMAT. No chyba ¿e Ty wiesz lepiej
> nawet ni¿ sam producent - to zwracam honor. Zreszt± swego czasu by³o sporo
> na tej i innych grupach na ten temat.

Nie muszê sprawdzaæ jaki mam napêd bo wiem co kupowa³em. Tobie nie czyta +R
to przykro mi z tego powodu, ale nie wmawiaj mi, ¿e u mnie jest tak a nie
inaczej. Poza tym przejrzyj sobie http://forum.rpc1.org/ a oka¿e siê, ¿e nie
tylko mi czyta +Ry. Sprawdzi³e¶ w ogóle czy twój napêd czyta +R czy opierasz
siê na tym co pisze producent na swojej stronie?