Re: Toshiba 1802 i p³yty DVR+R

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 16:56:46 MET

12 Feb 2005 15:29:03 +0100, na pl.comp.pecet, kwrobel@aptus.pl napisa³(a):

> Dziêki za info, ale niestety link do tego firmweru nie dzia³a. :-(

Wejd¼ na stronê http://forum.rpc1 i tam odszukaj toshibê 1802 i bêdziesz
mia³ 3 linki z czego 1 do tego firmware'u. Powodzenia.

Do Yarpa - sprawd¼ jaki masz DOK£ADNIE napêd i nie k³óæ siê bo nie masz
racji. Modele 1802 CZYTAJ¡ TYLKO 1 FORMAT. No chyba ¿e Ty wiesz lepiej
nawet ni¿ sam producent - to zwracam honor. Zreszt± swego czasu by³o sporo
na tej i innych grupach na ten temat.