Re: Uwaga - Chieftec może być cichy !!! To zależy od Ciebie !

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 16:32:15 MET

CMYK23 <bez@.jest.lepiej> napisał(a):

> Sory, ale co rozumiesz poprzez "namoczyłem w wodzie z płynem myjącym" !?
> Bo ja to zasilacz rozkręce na "czynniki pierwsze" (wentyl, plytka
> drukowana, obudowa, itp) wszystko to wyczyszcze pedzelkiem, potem
> gdzieniegdzie wacikami nasaczonymi spirytusem salicylowy, wysysze i
> skrece. ALe, "namoczyłem w wodzie z płynem myjącym"... napisz jak to
> robisz, bylbym wdzieczny ;] Pozdrawiam.
Namoczyłem i umyłem SAM WENTYLATOR od zasilacza (nie cały zasilacz!!!!!).
Potem umieściłem go ponownie, zresztą w sposób niestandardowy - mianowicie tak
aby ze środka komputera dmuchał na radiatory w zasilaczu, zamiast wyciągać
powietrze. Tu przypominam że zasilacz ma zdjętą obudowę - właściwie to jest to
w tej chwili płytka drukowana umocowana na swojej podstawie, trzymająca się
tylnej ścianki komputera. Radiatory i inne elementy na zasilaczu są teraz
skierowane do góry - nad nimi jest sufit obudowy komputera.

Pozdrawiam - D@niel