Re: Fujitsu-Siemens

Autor: MAREK M. <marekm_at_marekm.spamstop.giraffe.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:29:26 MET

Użytkownik "Krzysiek" <krzyno2k@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cunfk2$gnl$1@opal.futuro.pl...
> Mam Amilo D z P4 na pokladzie i jak na razie jestem milo zaskoczony,
> kompletnie nic sie nie dzieje zlego z nim. Faktycznie zawiasy pokrywy
> chodza dosc ciezko, ale przynajmniej sie trzymaja :) Czesto tez go nie
> wylaczam pare tygodni (programy p2p). Dysk moglby byc troche szybszy, no
> ale go zawsze wymienic mozna albo jakis szybki 3,5 do usb podlaczyc.

To uwazaj z tymi zawiasami,zeby Ci obudowa nie zaczela pekac,jak ma to
miejsce u mnie (pisalem o tym wyzej). Co do kwestii uzytych
materialow,jestem raczej na NIE. Od strony funkcjonowania , jestem na TAK.
Ogolnie w skali od 1-5, wystawiam 4. Jestem zadowolony,choc w markowym
sprzecie nie powinno się nic dziać, jeśli uzytkownik dba o laptopa.

MM