Re: Fujitsu-Siemens

Autor: MAREK M. <marekm_at_marekm.spamstop.giraffe.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 12:28:38 MET

Użytkownik "k0m0r" <k0m0r0w5k1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cunamm$19d2$1@mamut1.aster.pl...
> Witam.
> Czy ktos uzywa/uzywal notebooków firmy Fujitsu-Siemens i moze sie
> podzielic wrazeniami?
> Konkretnie chodzi mi o nowe modele oparte na Centrino i Radeonie 9700

Uzywam Amilo L6820 (cel M2,4 ; 512RAM ; 40 HDD) od ponad 1,5 roku i jestem
naprawdę bardzo zadowolony. Sprzet stabilny, uzywany zamiast PC , czesto
rowniez jako mobilny...

W tym tygodniu najpewniej kupię kolejnego FSC. Jedyna wada : zbyt ciężko
zamykająca się obudowa, wskutek za mocno dokręconych zawiasów, co skutkowalo
lekkim peknieciem ramki na wyswietlaczu (lewy dolny rog), co zauwazylem 2
tyg. temu. Czekam na opinię,czy zrobią to w ramach gwarancji (jak nie , to i
tak w imie zasad im tego nie popuszcze), czy tez będzie to platna sprawa (ok
20 EUR,czyli nie az tak wiele).

Nie do konca przekonuje mnie wiec w FSC kwestia wykonania obudowy,ale nie
wiem,jak to jest np. w Toshibach, do ktorej sie tez ewentualnie przymierzam.

MM