Re: Odswiezanie w monitorach LCD a CTR

Autor: oomez <oomez_at_op.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 00:51:53 MET

Użytkownik "Brzezi" <usunto.brzezi@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.d0sfte.jao.usunto.brzezi@brzezi.info...

> a nie masz przypadkiem zle (za duzo/malo) ustawionego kontrastu i/lub
> jasnosci?

a własnie jest cos takiego... gdy zrobie fotki cyfrowka i przegladam ja na
moim komputerze sa bardzo ciemne, czasami ledwo co widac. Natomiast te same
fotki (bez zadnej przerobki) u kolegow wygladaja w miare dobrze (chodzi o
jasnosc).

Nie zmieniam kontrastu i jasnosci na karcie graficznej (uzywam standardowych
ustawien) a na monitorze kontrast i jasnosc mam ustawione na ok. 80%

hmmm... to jest dosyc ciekawe, bo gdy gralem swojego czasu w gry (np. cs)
jasnosc byla zenujaca (nawet gdy podjasnilem na 100%) i nie jest to wina gry
bo w kafejce internetowej te same plansze byly duzo jasniej.

pozdrawiam,
oomez