Re: Monitor Philips 107p50 Brillance

Autor: Adamek <adamek_bananek_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 23:15:47 MET

LookAss wrote:

> a ja polecam Samsunga SyncMastera 757 MB - też ma f-cje rozjaśniania
> obrazu, ale nie jedną a trzy, dodatkowo jest możliwość rozjasnienia
> tylko fragmentu monitora - cool
> LookAss

Z suchych danych wynika, że troche lepsze parametry ma jednak Philips.
(lepsza odswieżalnośc przy 1600x1200), ale pójde do sklepu i porównam :)

A tak BTW nazwy Real Flat (Philips) i MagicBright (Samsung) nic mi nie
mowia o technologii kineskopów. Jakie maski stosują produdenci tych
monitorów (punktowe czy szczelinowe)? i które generalnie są lepiej
dopracowane? Goolge wywala same sklepy, na www.tomshardware.pl cos
znalazłem tylko o samsungach.

PS. Nie wiem czy dość jasno piszę ale wybaczcie mi :)
S ystem
E liminacji
S tudentów
J est