kontroler PCI sata Silicon Image 3112a - prolem z raid

Autor: jancio <janoole_at_poczta.fm>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 23:17:17 MET

Witam!
Wpadła mi w łapki taka karta. Niestety - wbrew instrukcji i zasadom -
nie posiada "wejścia" do biosu. Karta zagłasza się jako SATALink,
poprawnie wykrywa podpiete dyski - ale ignoruje F4 czy ctrl-s (zresztą
nie wyświetla takiego monitu). Ptytanie do Was - czy wskazuje to na
uszkodzenie karty / walnięty BIOS czy może trafiła mi się karta
pozbawiona tej funkcjonalnosci (w sensie - czy w ogóle takie istnieją?).
Może ktoś mógły poratować biosem i flasherem do karty ? Albo ja
zdebilałem, albo co - nie mogę namierzyć nigdzie w sieci.
Jadyny sens jaki upatruję w uzyciu tej karty - to raid0, w tym momencie
jest w zasadzie dla mnie bezużyteczna.

pozdrawiam
Jancio