Re: hp 2200 c

Autor: Leon <mariuszlonca.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 19:13:48 MET

> zaraz zaraz kolezko zanim zaczniesz wylewac tu swoje zale sprecyzuj
najpierw
> czego potrzebujesz ok
> npisales dokladnie cytuje:
>
> "szukam sterownikow do wymienonego w temacie modelu skanera.
> tylko nie posylajcie mnie na goglowanie i stronki producenta :)"
>
> teraz ładnie wytłumacz gdzie z tego wynika, iz "tam jest uaktualnienie
> oprogramowania i nie da sie go

1. no widze, ze kolega nie ma problemów ze wzrokiem, a z czytaniem ze
zrozumieniem :)
2. chyba nie musze koledze tlumaczyc, co znaczy "nie posylajcie mnie na
stronke....."
3. nie wynika to z tego kolego,nie wiem dlaczego przyszlo ci to do glowy. ja
potrzebuje sterowniki, a na www jest tylko uaktualnienie - taki chłit
marketingowy. dlatego tez prosilem o nieodsyłanie mnie na strone hp.

> moze wiecej precyzji zanim zaczniesz sie wyzalac na wszystkich - i w
dodatku
> jasne jak ma byc uzyteczna skoro zadajesz bezuzyteczne i niesprecyzowne
pytania

zycze ci kolego wiecej precyzji w czytaniu :)
polecam serię 'poczytaj mi mamo' - inne pozycje mogą być dla kolegi za trudne