Re: hp 2200 c

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 19:00:23 MET

Użytkownik "Leon " <mariuszlonca.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:culf1b$2c0$1@inews.gazeta.pl...

> I to jest to co mnie rozwala w znawcach tematu :) ja przynajmniej jak nie
> doczytam na grupie odpowiedzi na moj post i zapuszcze niepotrzebnie drugi,
> to mam tego swiadomosc. ty zas wytykajac to komus zapodajesz linkiem ktory
> jest do dupy. czytales pewnie moje wczorajsze posty i wiesz, ze nie chcialem
> nic ze strony hp - tam jest uaktualnienie oprogramowania i nie da sie go
> zainstalowac samodzielnie ("nie mozna zakonczyc aktualizacji").

zaraz zaraz kolezko zanim zaczniesz wylewac tu swoje zale sprecyzuj najpierw
czego potrzebujesz ok
npisales dokladnie cytuje:

"szukam sterownikow do wymienonego w temacie modelu skanera.
tylko nie posylajcie mnie na goglowanie i stronki producenta :)"

teraz ładnie wytłumacz gdzie z tego wynika, iz "tam jest uaktualnienie
oprogramowania i nie da sie go
> zainstalowac samodzielnie ("nie mozna zakonczyc aktualizacji"

moze wiecej precyzji zanim zaczniesz sie wyzalac na wszystkich - i w dodatku
niczego sie nie nauczyles bo dzis dajesz znowu post i nawet juz nie chce Ci sie
napisac, ze nie interesuje cie soft ze strony HP nie mowiac juz o rozwinieciu
czegokolwiek
"Ma ktos drivery?"

wiec moze zanim zaczniesz szczekac okresl sie co chcesz bo nikt nie jest sw.
Piotrem i nie wie co Ci jest potrzebne

> ale mimo wszystko dzieki za nipotrzebna i bezuzyteczna pomoc :)

jasne jak ma byc uzyteczna skoro zadajesz bezuzyteczne i niesprecyzowne pytania