Re: Dysk Matrox

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 18:46:00 MET

"tox25@tico.cx" wrote:

> polecam ,, mam 120gig maxa model 6y120po ,

Też mam taki drugi rok - zero zastrzeżeń ;-)
Chodzi non-stop - teraz ma 26°C (6Y060L0 w kieszeni z wentylem ma teraz
38°C...)

> jest cichy ,

Tak... jest dużo cichszy od wspomnianego 6Y060L0 ;-)

> chodzi idealnie nad i pod dyskiem zawsze musi byc wolna przestrzen, aby
> zmniejszyc tmperature. to normalne.

Nienormalne! Pod dyskiem mam "obudowę" a nad FDD i dysk się nie grzeje!!!

> wiec dziwia' mnie opinie poprzednikow.

Mnie też, bo słyszałem głowice Seagate i Samsunga - nie żałuję, że mam
Maxtora!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|