Re: Dysk Matrox

Autor: <tox25_at_tico.cx>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 13:57:13 MET

KILu wrote:

> Grzeje się i choć sam silnik jest cichy, to głowice warkoczą jak traktor.
> Polecam Samsunga.

polecam ,, mam 120gig maxa model 6y120po , jest cichy , chodzi
idealnie nad i pod dyskiem zawsze musi byc wolna przestrzen, aby
zmniejszyc tmperature. to normalne.
  wiec dziwia' mnie
opinie poprzednikow.
40gig maxtor d740x-6L , chodzi 3-c rok tez bez problemow. dyski
kupione w kanadzie.
   podstawa to to aby sklep mial dobrego dystrybutora.