Re: Chodza w dualu dwa DDR noname przypadek czy regula?

Autor: SobeK <sobek5555_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 17:38:01 MET

> chyba jednak reguła, z tym, że muszą się zgadzać timingi a płyta musi być
> przyzwoita chociaż. ja do swojej starej a7n8x też na początku wsadziłem
> jakies no-name'y, jeszcze na 333 mhz i smigały w dualu aż miło. czego nie
> mozna powiedzieć o twinmosach, które juz nie chciały, mimo że były 400.

A to ciekawe bo u mnie na solteku SL-75FRN2RL w dualu chodza
1x512 Twinmos na kosciach twinmosa i 2x256 tez Twinmos tyle, ze
na kosciach MTec-a. Fakt jednak ze mialem problemy ze stabilnoscia.
Co ciekawe niezaleznie jak to wkladalem w plyte, zawsze odpalal w
dualu, nawet na 1x512 i 1x256!! nie wiem czy tak powinno byc, ale tak
chodzilo. Ostatecznie 512 wbilem w ten wydzielony bank i wszystko
chodzi az milo (na magistrali 211).

Pozdr
SobeK