Laptop z Centrino- dobór

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 09:06:33 MET

Witam!

Chyba wreszcie znalazłem coś ciekawego i w moim zasięgu;
http://www.axon.com.pl/produkt.php?id=3303
Czy może coś innego w prównywalnej cenie możnaby jeszcze znaleźć, myśląc
tylko o dobrych producentach i warunkach minimum;
2 lata gwarancji,
512 RAM
40HDD twardy dysk,
Centrino
minimum Combo
-dobrym plusem byłaby możliwośc zamiany z napędem optycznym/bądz
włożenia drugiej baterii do notebooka w celu wydłużenia pracy na
baterii- tylko jaka jest minimalna cena modeli posiadających taką możliwość?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,