Re: Legaly windows OEM?

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 20:21:50 MET

Dzwonilem do microsoftu, przy zalozeniu ze mam laptopa z licencja na XP
prof. nie moge skopiowac od kolego nosnika z orginalu 98se i zainstalowac,
nie moge zainstalowac tylko z tego pozyczonego nosnika systemu na swoim
kompie i oddac wlascicielowi nosnik.
Moge natomiast kupic wersje OEM win 98se od kogos z tym ze musi byc to na
fakture na ktorej bedzie napisane ze jest to ten sysytem, musi mi ten
czlowiek tez sprzedac i musi byc na fakt. komputer z ktorym on ten system
kupil, z tym ze instalujac na swoim kompie ten kupiony 98se nie musze juz
miec tego kompa bo mogl sie zepsuc, ale na fakt. musi byc to uwidocznione.
To tyle:(

Pozdrawiam

--
jacek23@post.pl