GlacialTech - Iglo 2470 Light - pytanie?

Autor: Grzegorz Kobylinski <grzegorz.kobylinski[nospam>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 14:48:36 MET

Witam,

posiadam takowy coolerek, mial byc cichy.. niby jest ale spodziwalem sie
czegos wiecej. dziala to to na sempronie 2200+.. i ostatnio zauwazylem ze
wiatrak nawiewa na radiator.. w strone procesora.. dziwne bo zazwyczaj
mialem doczynienia z coolerami ktore ruch powietrza kierowaly w strone
przeciwna ;-)

I tutaj moje pytanie, moze ktos takowy posiada i byl by laskaw mi powiedziec
czy jest to normalne.. czy moze w fabryce cos im sie pomieszalo ;-P

Pozdrawiam
Grzesiek