Re: Tuner AVER TV Go FM 007 PLUS - co sadzicie?

Autor: uciu <guseva_at_interia.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 14:30:24 MET

> No i prawie wszytko się zgadza
> (poza tym ze Twoja karta nie ma sprzętowego MPEG2 tylko programowy co
> obciąza
> procesor przy nagrywaniu, są problemy ze zgubionymi klatkami i tylko tryb
> "stałego bitrate")

Mam AMD 2000+ i 512RAMu i klatek nie gubi

> Po prostu pomyliłeś sie bo napisałeś:
> "Film 90minutowy u mnie w największym formacie (720x576) i najlepszej
> jakości zajmuje około 2,3GB"

Pisałem jak jest przy trybie BEST bez włączonego Full size capture. Jak dla
mnie taka jakość jest zadowalająca i obraz na TV 20`` także jest idealny jak
dla mnie. Wiadomo ze nie jest to jakość DVD ale spokojnie można popatrzeć.

Napisz jaki masz tuner.

Pozdrawiam