Re: Tuner AVER TV Go FM 007 PLUS - co sadzicie?

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 14:21:27 MET

> Można jeszcze ręcznie ustawiać parametry lub dać Full size capturing i wtedy
> masz wtedy:
> przy best około 51 MB/min
> przy good około 48MB/min
> przy long około 38MB/min

No i prawie wszytko się zgadza
(poza tym ze Twoja karta nie ma sprzętowego MPEG2 tylko programowy co obciąza
procesor przy nagrywaniu, są problemy ze zgubionymi klatkami i tylko tryb
"stałego bitrate")

Po prostu pomyliłeś sie bo napisałeś:
"Film 90minutowy u mnie w największym formacie (720x576) i najlepszej
 jakości zajmuje około 2,3GB"

a powinno być 2 x więcej czyli 4.7GB w najlepszej jakosci.

Ponadto karty ze sprzętowym MPEG2 kosztują od 400zł w zwyz ale oferują jakość
lepszą nawet niz DVD tzw bitrate rzędu 12Mbit(jak moja) czy nawet 15Mbit(dla
porownania DVD to maksymalnie 9Mbit).

Jakosć tak nagranego materiału jest doskonała i nawet na TV 32" jest perfekt
idealna.

GM