Re: Odswiezanie w monitorach LCD a CTR

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 03:01:02 MET

Brzezi wrote:

> nie wiem jak ty, ale ja z jego posty wywnioskowalem, ze uzywa 800x600 tylko
> dlatego, ze tylko przy tej rozdzielczosci moze miec wiecej niz 100Hz...

A ja - mając przed oczami monitor, o którym mówi - powtarzam, że jeśli
musi na MAGu pracować w rozdzielczości 800x600 x120Hz, to bardzo
nieprawdopodobne, żeby był zadowolony z jakiegokolwiek LCD. Jeśli jego
oczy są aż tak wrażliwe, że wykrywają różnicę między 100 a 120 Hz na tym
konkretnym monitorze (co wydaje mi się bardzo nieprawdopodobne), to tym
bardziej będą negatywnie reagować na typowe LCD w natywnej
rozdzielczości. Jeśli nie przesadza, to naprawdę musi mieć problem z
oczami - żeby zaczynały go szczypać po godzinie pracy z porządnym
monitorem z częstotliwością 100 Hz.

A "powiększanie czcionek" to średnio dobry pomysł w Windowsach, bo
szybko się okazuje, że wielu programom te powiększone czcionki nie
mieszczą się w oknach dialogowych, a ikony i tak są nieczytelne.

Dodam, że na biurku obok MAGa stoi u mnie LCD 15", tak że wiem, co mówię.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki