Potrzeb bios do radeona

Autor: Szymon Wróblewski <simwSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 21:48:38 MET

Witam
Mam goraco prosbe do uzytkowniko Radeona 8500 firmy Xper Vision.
Jest to model z 64M pamieci 128 bit. Charakterystyczny fioletowy laminat
, 4 kondensatory z lewej strony pod dwiema cewkami, piec innych
kondensatorow z prawej strony laminatu, z brzegu plyty PCB. Wyjscie
telewizyjne pomiedzy DVI a DSUB. Z tylu karty nalepka z napisem "Ati
Radeon 8500 64MB TV-Out DVI: 105TDVIO02004937". Mysle, ze wystarczy tych
informacji do rozoznania modelu. Jesli, ktorys z posiadaczy tejze karty
bylby tak uprzejmy i zgral mi bios do pliku i przeslal bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam
Simon