Re: Nowy oficjalny firmware a gwarancja ??

Autor: Marcin <orm_at_znvyn.cy>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 19:56:59 MET

Jakub wrote:
> [...]

Ja flaszowałem biosa na nowego ( oficjalnego - ze strony producenta ), co
prawda nie w nagrywarce DVD, ale zwykłej - CDRW, i nie NEC'a, ale LiteOn'a,
który po jakimś czasie padł. W serwisie wymieniono mi go bez problemu ( go -
znaczy LiteOn'a, nie biosa;) ) . No ale też ja się nie chwaliłem im, że bios
był flaszowany...

--
-=Marcin S=-