Nowy oficjalny firmware a gwarancja ??

Autor: Jakub <jakubhermman_spam_stop_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 12:00:11 MET

Witam i odrazu krótko i na temat:
Zakładam taką sytuację na stronie oficjalnej NEC;a załóżmy, że w marcu tak jak
zapowiadają ma pojawić się oficjalny nowy firmware dla dvd rw 3520 - będzie
zawierał parę rzeczy, które są dla mnie istotne - czy jeżeli zassam go i
zaaplikuję to stracę gwarancję na napęd czy też nie ??
Podkreślam, że chodzi mi o oficjalny napęd sygnowany przez firmę NEC

http://www.de.nec.de./productoverview.php/id/491

Będę b wdzięczny za wszelkie komentarze - szczególnie osób np pracujących w
sklepach komputerowych lub takich, które już miały styczność z tym

Pozdrawiam
Jakub

ps. jeżeli się jednak wyjaśni,iż tracę gwarancję to proszę mi jasno i dokładnie
wytłumaczyć jak to jest, że firma wydaje coś co jak by nie było jest
udoskonaleniem produktu i jest wydawane w celu podniesienia jego właściwości czy
też parametrów technicznych a posiadacz mimo to traci gwarancję - czy to nie
jest zwykłe olewanie klienta ?