Re: problem z płytą (?) asrock k7vt4a+

Autor: Sławek Kubera <jackalek_at_list.plwywal.to>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 18:59:55 MET

"Marteno Rodia" <marcrodz@wp.pl> napisał(a):
> Sprawa szła na innej grupie, ale mam wrażenie, że to nie kwestia windy,
> ale
> sprzętu...
>
> Kupiłem sobie płytę ASRock K7VT4A+ (bo "ASRock robi dobre i tanie płyty")

> wyskakuje mi podczas instalacji windowsa2000 błąd - niebieski ekran z
> napisem
> "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" coś tam...
>
> Ściślej to wygląda tak:
>
> *** STOP: 0x0000000A (0x00820929, 0x... coś tam jeszcze....)
> IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
> *** Address 80466DBD base at 80400000
> DateStamp 384d5a76 - ntoskrnl.exe

> [...]

ja mam ich mase i się spotkałem z tym problemem. Chyba ze dwa razy.
Pierwsza rzecz jesli masz możliwość to puść tam winde xp z sp2 (aby sp2 był
już nałożony na instalke. Druga rzecz to zbakapuj na sprawnym sprzecie dysk
i wyczyść MBR (np programikiem mbrwork) czasami wartosci dziwnej tresi mogą
coś takiego spowodować. zapodaj nowy bios. wymien zasilacz. procek raczej
nie robi problemów. zmien taśmy od napędów. jesli to nie pomoze zamien
miejscami dysk z cd-romem i zobacz efekt. Jesli tam gdzie kupowałes płytke
poproś sprzedawce/serwisanta by ci zmontował na tej płycie cokolwiek na
szybko i postawił winde - pobadaj efekty. I staraj się nie pyskować w
sklepie tylko sie dogadać. jesli bedziesz sie mocno rzucał sprzedawca cie
oleje i przytrzyma sprzet dwa tygodnie i odda jako sprawny - jesli jest
sprawny bo jak płyta lezy (dwa razy miałem tak ze jednak to płyta waliła)
to powinni u dystrybutora mu wymienić. Ważna uwaga. nie porysuj płyty
śrubokrętem obok socketa na procek - inaczej masz duże szanse ze odpadnie
gwarancja (raz sobie tak pojechałem i disti mi odwalił gwarancje).

--
jackalek