Re: Brac za te pieniadze?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 17:34:47 MET

Dnia 9.2.2005, Aksak napisał(a):

> Zle strzelasz. Wymieniam komponenty po kolei wlasnie dlatego ze mnie nie
> stac na przeskok od razu.

W takim razie tym bardziej nie kupuj płyty, z którą niewiele zyskasz.

> Znasz mnie?

Mogę tylko zgadywać na podstawie tego co piszesz.

> Moglem, ale moglem tez tu zapytac

Każdy ma takie prawo.

> Przeczytaj jeszcze raz ten argument. Jesli Cie to drazni - nie czytaj, z
> gory bylo wiadomo po topicu jaki to rodzaj. Dalej idac - nie odpowiadaj. To
> co Cie drazni malo mnie interesuje o ile nie jest sprzeczne z netykieta
> grupy i grzecznym zachowaniem. Nie przekroczylem zadnej z tych norm, Ty
> chyba tak. Z mojej strony EOT.

Fakt - uniosłem się.
Chodziło mi o Twoje "niezdecydowanie" i niejako prośbę o podjęcie decyzji
za Ciebie.

A wracając do tematu,
Skoro już tak bardzo chcesz zmienić MB kup nową, np. wspomnianego już Epoxa
lub któregoś Abita na NF2.
Tu masz całkiem niezły artykuł ad. tematu
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/plyty_pod_Semprona/strona-1.html
Znajdziesz tam też porównanie płyt na NF2.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559