Re: Brac za te pieniadze?

Autor: Aksak <lechkawecki_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 21:41:55 MET

> Dokładnie. I jeśli wydanie 1000zł kalkulowałoby się lub najnormalniej w
> świecie miałoby mnie uszczęśliwić zrobiłbym to bez wahania.
> Strzelam, że wydanie tej kasy nie jest dla Ciebie problemem skoro
rozważasz
> zmianę płyty "dla sztuki".

Zle strzelasz. Wymieniam komponenty po kolei wlasnie dlatego ze mnie nie
stac na przeskok od razu.

> Wybacz, ale IMHO jeśli ktoś decyduje się na upgrade sprzętu to w jakimś
> konkretnym celu, a w Twoim wypadku wydaje mi się, że albo nie masz co
> zrobić z kasą, albo koledzy "z piaskownicy mają większe...".
> Moja rada brzmi: Zostań przy Gigabyte (którego jak piszesz "nie
> wykorzystujesz jego możliwości"), a jeśli już koniecznie chcesz "schudnąć"
> o trochę kasy to przeznacz ją na jakiś szczytny cel.

Znasz mnie?

> BTW. Mało to giełd i ogłoszeń jest w sieci (i nie tylko) by sprawdzić
sobie
> ofertę cenową?

Moglem, ale moglem tez tu zapytac

> Ps. Wybacz "uszczypliwość" ale drażnią mnie tego typu posty i "trafiło" na
> Ciebie.

Przeczytaj jeszcze raz ten argument. Jesli Cie to drazni - nie czytaj, z
gory bylo wiadomo po topicu jaki to rodzaj. Dalej idac - nie odpowiadaj. To
co Cie drazni malo mnie interesuje o ile nie jest sprzeczne z netykieta
grupy i grzecznym zachowaniem. Nie przekroczylem zadnej z tych norm, Ty
chyba tak. Z mojej strony EOT.

Aksak