Re: Legaly windows OEM?

Autor: cocmar <cocmar_at_gazetax.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 15:50:45 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F982D2A72BDmbien@127.0.0.1...

> To nieco zle rozumisz. Rzuc okiem do slownika JP [sady czesto do
> niego siegaja przy wykladni jezykowej], gdzie integralny oznacza [w
> skrocie]: calkowity, nienaruszony, tworzacy calosc.

Użyłem skrótu, mając na myśli to, że nie jest niezbędny do działania.

> Widze 3 zrodla:
> - organy powolane do reprezentowania interesow konsumnetow

Na to bym zbytnio nie liczyl.
Patrz na historie z "Platnikiem". ZUS zmusza przedsiebiorcow do zakupu
"jedynie slusznego systemu". Bo na zadnym innym program nie bedzie dzialal.
Byly protesty i co? Cisza.

Temat zrobil sie nieco off-topic ;-)

--
pozdrawiam