Problem z kompem-wieszaja sie gry

Autor: maćko.b <mbanaszek04_at_wupe.peel>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 15:10:29 MET

Witam,mam problem z moim starym juz kompem.Po postawieniu systemu (98SE)
wieszaja mi sie gry,odpala sie glowny ekran np. Colina 2 i w momencie
pojawienia sie menu gra sie wiesza,to samo jest z innymi grami.Instalowalem
detonatory do karty a pozniej zmienialem an stare stery oryginalne ale bez
zmian,instalowalem tez ropzne wersje DirectX obecnie mam 9c.Sprzet to
P3-500MHz, Abit BE6-2, Riva TNT 2 Pro.Prosze o rade jesli ktos ma pomysl co
moze byc powodem tego wieszania sie.
Dziekuje za pomoc-pozdrawiam.
maćko.b