Re: jaki monitor dla webmastera?

Autor: Michael <mmichal.wytnijto._at_kontojestnatlen.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 15:08:37 MET

> Noszę się zamiaram zakupu monitora CRT 19'' do zastosowań
> graficzno-webmasterskich.
> Jaką markę, model wybrać?
> Na co należy koniecznie zwrócić uwagę?

Przypuszczam, że myślisz o 19" tylko ze względu na ograniczone fundusze...
polecam zakup 21" lub 22" importowanych z niemieckich magazynów. Takie
monitory są sporo tańsze niż sklepowe a różnicy wielkiej nie zauważysz.
Lepiej kupić taki monitor raz na 2 lata, niż sklepowy raz na 4 lata.
Zobacz np. na to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=41434171

Skąd jesteś tak w ogóle? Mam znajomego z okolic Krakowa który handluje tego
typu sprzętem.

Pozdrawiam