Re: Nowy oficjalny firmware a gwarancja ??

Autor: Jakub <jakubhermman_spam_stop_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 14:14:14 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1adh8y32v3vzs.dlg@irish.pl...

> Skąd masz gwarancję? Od producenta, od dystrybutora, ze sklepu? No to
> popatrz do papierka co ci napisali. W razie wątpliwości tam idź
> zapytać skąd masz gwarancję.
> --

gwarancję mam od sklepu, w którym kupowałem nagrywarkę jest tam parę pnkt. w
warunkach, które na upartego można by pewnie podpiąć pod wymianę firmware czyli:

gwarant będzie zwolniony od odpowiedzialnosci z tytulu gwarancji , jezeli okaze
sie, ze stwierdzone zostaly wady powstale z innych przyczy niz tkwiace w
sprzedanym sprzecie a w szczegolnosci na skutek:

- uszkodzen powstalych z winy lub niewiedzy uzytkownika
- wadliwego dzialania spowodowanego konfliktem lub niezgodnoscia pomiedzy
zainstalowanymi aplikacjami
- uzywanie urzadzen niezgodnie z ich przeznaczeniem
ehh czyli widze, ze albo firmware wrzuce i trace gwaranto albo czekam rok i po
gwarancji i wtedy wrzucam (o ile nie zmienie nagrywarki do tej pory)
ale to wszystko jest porypane :(
rozumiem jak bym podczas wrzucania jakiegos nieoficjalnego firmware sknocil cos
ale tak wrzucajac oficjalke i naped zakladajac bedzie chodzil normalnie i
lepiej - to mimo wszystko jako nabywaca, ktory chce sobie ulepszyc i ulatwic
zycie jestem traktowany jak intruz :(