Re: uusnięcie pasty z procesora

Autor: L&N lab <lunaak.spam.akysz._at_wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 14:10:54 MET

> porzebuję zmienic wiatrak na karcie graficznej bo obecny doprowadza mnie
do
> szału. nowy wiatrak mam, pasty tez - ale jak usunąc resztki poprzedniej?

Rozpuszczalnik do farb, acetonu nie dostaniesz w sklepie, ale np. do wyrobów
nitrocelulozowych...

Z radiatora też tym samym. Papieru ściernego na pastę nie używaj bo wszystko
zapaskudzisz.
Najpierw zmyj rozpuszczalnikiem, potem umyj w wodzie proszkiem do
szorowania, usuniesz kurz i inne takie.
Jak chcesz to przeszlifuj bardzo drobnym papierem ściernym, powierzchnia
zmatowiona będzie miała największą powierzchnię wymiany ciepła.

pzdr
LN