Re: router internet dsl

Autor: Jacek Patka <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 14:03:08 MET

Witam!

> Mam mala siec w bloku (10 osob) i chcialem zalozyc dsl od tepsy.
> Potrzebowalbym do tego router, do ktorego potem podepne switche. Teraz
> moje pytanko. Jaki router byscie polecali do dsl'a? Chodzi mi zeby byl
> dosc dobry, byl konfigurowalny (np. przekierowanie portow itp.), mial
> wbudowany switch 4 portowy i najlepiej tani:)

TPSA daje do tej usługi swój ruter więc zapomnij. Oni są właścicielami linii
aż do rutera. związane jest to z serwisem i synchronizacją obu modemów (po
stronie TPSA i Twojej). Nim zaczniesz szukać idź to TPSA i dokładnie się
wszystkiego dowiedz. Zresztą jak zadzwonisz na 9393 to ci babka więcej
naświetli, albo idź na stronę WWW.
Ja już przeżyłem brak synchronizacji modemów i długie tygodnie walki serwisu
TPSA z tym problemem. Jak masz sieć to się zastanów czy warto to sobie brać
na łeb (czytaj głowę). Nie masz proxy więc po co ci przekierowania?
Jacek