Re: Problem z DVD-RW

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 12:46:03 MET

Użytkownik "Mack" <mack77@BEZSPAMUop.pl> napisał w wiadomości
news:cufdqv$2jg$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "stefe" <stefe@poczta.fm> napisał

> Wymienilem tasme na 40 zylowa i nic :-( Trace nadzieje, co jeszcze moge
> zrobic??

podstawowe pytanie którego nikt nie zadał. Czy gdy nie widać w systemie
napędu to da się wysunąć tackę wciskając przycisk w napędzie? Jeśi tak to
możliwe że jest to wina taśmy ustwień itp a jeśli nie da się wysunąć tacki
czyli napęd nie reaguje na przycisk wsuń tackę to według mnie jest brak U.
pozdr
tomekn