Re: Nagrywarki Firewire pytanie.

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 12:33:15 MET

Użytkownik "Sawa" <Pan_S@S.pl> napisał w wiadomości
news:cufdpv$ri8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam urządzenie z wbudowanymi 2 nagrywarkami DVD 108 Pioniera podłączone
> złączem 1394. U mnie na 3 komputerach chodzi poprawnie jednak u klienta na
> 3 komputerach (w tym 2 nowe) po zrobieniu 2 pary CD jeden z napędów się
> zawiesza przy finalizacji nagrania ;-/.
Próbowałeś wgrać nowszy bios jeśli takowy jest do nagrywarki , płyty głównej
możejakieś ustawienia w biosie płyty do portu1394. Temat bardzo mnie
interesuje bo mam zamiar kupić jakąś nagrywarkę podłączaną na porcie 1394. A
tak na marginesie te pioniery są w wersji na port 1394 ? Możesz opisać co to
wogóle jst te urządzenie?
pozdr
tomekn