Nagrywarki Firewire pytanie.

Autor: Sawa <Pan_S_at_S.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:41:44 MET

Witam
Mam urządzenie z wbudowanymi 2 nagrywarkami DVD 108 Pioniera podłączone
złączem 1394. U mnie na 3 komputerach chodzi poprawnie jednak u klienta na 3
komputerach (w tym 2 nowe) po zrobieniu 2 pary CD jeden z napędów się
zawiesza przy finalizacji nagrania ;-/.
U mnie chodzi to na kontrolerach wbudowanych w płytę główna jak i na
kontrolerze za 30zł.
U klienta nie chodzi na kontrolerze ani wbudowanym ani na Adapteku za 350zł
(zalecanym przez producenta ;-/ )
Ma ktoś jakieś pomysły?
Wszystkie kompy WindowsXP prof SP2
Wymieniłem zawieszająca sie nagrywarkę dalej zawiesza sie ta sama.
Zamieniłem nagrywarki stronami (aby wykluczyć kabel i kontroler wewnątrz
urządzenia dalej zawiesza sie ta sama ;-/ Czy jest możliwość że ta która się
nie zawiesza w jakiś sposób zawiesza tą działającą teoretycznie poprawnie?
Jakieś inne sugestie?
Jak załatwić klientowi reklamacje skoro u nas i u producenta sprzęt działa
poprawnie a u klienta nie (a kosztuje to kilka K euro więc wymiana na
całkiem nowe nie jest taka prosta)

Sawa