Re: Legaly windows OEM?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 10:38:11 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w
> Powiedz prosze ze napisales powyzsze glupoty to jako zart. Bo az
> nie chc mi sie wierzyc, ze ktos pisze cos takiego na powaznie.

to jest jakis napad? zle sie wyrazilem? dyskutujemy o tym czy pewna
konkretna nalepka jest licencja czy nie i czy Jacek23 moze sobie
zainstalowac 98 w miejsce OEM-owego XP.
okresla to polityka licencjonowania firmy MS. a w szczegolnosci "dzial"
licencji OEM. a nie np prawo polskie, w ktorym nie ma nic o np downgradzie
systemow operacyjnych i nalepkach we wzorki, z tego co pamietam. teraz juz
ok?

tbg