Re: Gubi pliki....

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 10:06:43 MET

Usenet-szkodnik *Adam*, z uporem wartym lepszej sprawy wklepał, a w
sekrecie Wam powiem, że było to *2/5/2005 1:51 PM*:
> Bład kontroli CRC. Plik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nie odpowiada
[ciach]
> wczesniej sie instalowal. Przy wiekszosci gier to wyskakuje...

Miszczu,
ustaw poprawnie BIOS w kontekście tego co masz.
Jakiś czas temu pytałes jak podkręcić procesor - teraz masz tego efekty.
Wróć z parametrami w BIOSie do poziomu DEFAULT - wtedy testuj, testuj
nie truj... Tfu! Jakiś chochliki drukarskie mi tu wyłażą ;-)

Zdr.
z.