Re: problem z NEC 3520A

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:54:41 MET

"Grzegorz Różański" cuedlv$qi9$1@nemesis.news.tpi.pl

Chodzi mi o to słowo 'Zmji'. Decryptera używam bardzo chętnie, :)
choć wiem doskonale, że jest to nielegalne, gdyż jedynym słusznym
programem we wszechświecie jest Nero. :) Nawet mnie już oskarżono
(w związku z tym haniebnym czynem) o to, iż chwytam prawą ręką za
lewe uchu w trakcie nagrywania :) i owijam rękę dookoła głowy, :)
czemu ja oczywiście zaprzeczam, lecz niestety moje zapewnienia są
niewiarygodne wobec relacji Michała Bienia... (Biena?)

Ale jeżeli ja chwytam prawę ręką za lewe ucho [filiżanki, z której
piję herbatę z mlekiem] i owijam rękę [siedzącej na moich kolanach
panienki] dookoła głowy, to wychodzi na to, że jestem styraszliwym
nieokrzesańcem, :( bo filiżanka nie ma ucha prawego i lewego, więc
najwyraźniej piję tę herbatę z garnka... Co prawda łatwo to smutne
twierdzenie obalić, gdzyż ja garnka tego rodzaju nie posiadam, ale
jakoś mi się obalać nie chce... Tym bardziej, że i tej panienki :)
z owiniętą dookoła mej głowy ręką i siedzącą mi na kolanach nie ma
nigdzie w pobliżu...

> Kurde, myslalem, ze odpowiesz mi na reszte posta ;)

A co Ci odpisywać?

> Serial z Rowanem

Nie. Film mnie nie interesuje.
Chodziło o to słowo. Bo to raczej nie pochodzi od słowa 'Żmija'.

> Atkinsonem, o niebo inteligentniejszy i niemniej smieszny od Mr Bean,
> przynajmniej od drugiej serii poczynajac wlasnie. Chyba, ze pytales
> co do Decryptor :>>> A wracajac do tematu... Ma ktos cos do dodania?

Ja. :) Zgrałem niedawno film z płyty na dysk i okazało się, że film
zacina się od pewnego miejsca. Próbowałem na wiele sposobów i zawsze
uzyskiwałem to samo. Jedynie skopiowanie przy pomocy CloneCD z płyty
na płytę dało dobre rezultaty. (i być może skopiowanie do obrazka,
który podmontowałem do wirtualnego napędu też; już nie pamiętam).
Ściągnąłem innego playera i jest wszystko w porządku. :) To tak na
wszelki wypadek -- jakbyś miał jakieś kłopoty z kopia filmu -- pomyśl
o nowszym playerze. :)

Płyta z filmem może nawet być bootowalna. :) (i na przykład zwierać
jakieś programy ratunkowe) Nie wiem, jak to odtwarza się w stacjonarnym
odtwarzaczu, ale ostatecznie czy to jest ważne? :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'