Re: Dziwne historie z duzym dyskiem (dlugie)

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:39:27 MET

On Wed, 9 Feb 2005 16:05:18 +0100, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote:

>Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał w wiadomości
>
>Wystarczy włączyć - Windows nie korzysta z BIOS-u do obsługi dysków,
>tylko adresuje je bezpośrednio.

OK, mam nadzieję, że już jest dobrze. Dopóki nie zapisywałem nic na ostatniej
partycji, system działał bez problemu. Upewniłem się że obsługa 48bitlba jest
włączona w windowsie, po czym skopiowałem wszystkie dane z dwóch ostatnich
partycji. Następnie zabootowałem do BootItNG i usunąłem ostatnią partycję (FAT)
i zmniejszyłem przedostatnią (NTFS). Tę przedostatnią następnie przeformatowałem
w windowsie na FAT, a na reszcie miejsca założyłem, też w windowsie, nową
partycję NTFS. Mam teraz partycję FAT przedostatnią, na obszarze poniżej 100GB.
Pozostaje teraz czekać aż na ostatniej nowej partycji zaczną pojawiać się dane,
zrobiwszy przedtem image partycji systemowej :-)

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------