Re: problem z NEC 3520A

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 19:26:25 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:cucuje$7k5$1@flis.man.torun.pl...

> Ty (jak teraz widzę) dobrze się wyraziłeś, ale do mnie nie dotarło,
> że to tyle może trwać. Mam komputer z przełomu lat 1999/2000, czyli
> raczej ;) nie jest to demon szybkości i u mnie nie trwa to nie tylko
> 20 minut, ale nie trwa nawet 5 minut przy kopiowaniu plik po pliku
> i bez innych programów pracujących w tle. :) Transfer dochodzi
> u mnie do 22 MiB/s, ale przy kopiowaniu plik po pliku jest
> znacznie mniej i waha się od 8 MiB/s do 19 MiB/s pod WXP.
> Pod WME chyba jest troszeczkę szybciej.

Dlateog jutro ide z tym do serwisu, tak nie moze byc, zebym ja sie meczyl z
nowym sprzetem

> A masz DMA ustwione?

Mam w ustawione Ultra DMA 2 33, do ustawienia sa jeszcze Ultra DMA 1, 0,
multiword DMA tez i w sumie zobacze pozniej jak inne plytki bedzie zgrywac.
Ale to, ze bedzie serwis to raczej przesadzone. Powyzej ktos napisal podobny
watek, ze mu zgrywa strasznie powoli na tym sprzecie, wiec widac cos jest na
rzeczy. A poki moge wymienic to chyba lepiej to zrobic tzn wymienic na
calkiem inny model, tylko nie wiem jaki. LG?

pozdrawiam
Radmor