Re: Wewnętrzna nagrywarka dvd na kablu fire-wire czy nagrywarka dvd zewnetrzna?

Autor: Martti <abuse_at_onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 18:04:57 MET

Użytkownik "tomekn" <tomekn@nospamMMmpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cuben6$15b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałem kupić nagrywarkę dvd która będzie przenoszona z jednego miejsca
na
> inne zastanawiałem się nad zewntrzną nagrywarką (ale modele dvd zewn. są
> drogie) lub innym rozwiazaniem czyli kupnem wewnętrznej nagrywarki
> podłączonej poprzez kieszeń do uządzeń 5'25cala do portu fire-wire. Ktoś
> może poradzić co wybrać jakie mogą pojawić się problemy?

ja uzywam podobnej konfiguracji w laptopie, czyli dvd-rw liteona +
zewnetrzna
obudowa na usb 2.0 i jak narazie nie mialem wiekszych problemow, poza
wymiana
3 obudow, bo w ogole nie dzialaly ;-(

ostatnio widzialem zewnetrzny naped dvd-/+ R/RW za 450 zl

czyli chyba taniej niz osobne polaczenie tych urzadzen

pozdro,
Martti