Wewnętrzna nagrywarka dvd na kablu fire-wire czy nagrywarka dvd zewnetrzna?

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:38:39 MET

Chciałem kupić nagrywarkę dvd która będzie przenoszona z jednego miejsca na
inne zastanawiałem się nad zewntrzną nagrywarką (ale modele dvd zewn. są
drogie) lub innym rozwiazaniem czyli kupnem wewnętrznej nagrywarki
podłączonej poprzez kieszeń do uządzeń 5'25cala do portu fire-wire. Ktoś
może poradzić co wybrać jakie mogą pojawić się problemy?
pozdr
tomekn