Re: Router, ale ustrojstwo

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 16:51:13 MET

grzesiek napisał(a):
> Ile razy przychodzi do skonfigurowania połączenia z internetem po
> reinstalcji systemu, tyle razy wpadam w furię! Mam router ADSL Planet
> ADE-4000. Uświadomienie komputerowi, że ten router w ogóle jest
> podłączony, graniczy z cudem. Tworzy mi połączeń internetowych, chce
> sterwoników, których nie ma.

zaraz zaraz router podłączasz do komputera przez jakąś kartę sieciową,
stery od sieciówki + odpowiednie ustawienia i nic więcej,

> W sumie , żeby poszedł trzeba instalować aż trzy sterowniki (karta
> sieciowa - koniecznie z płyty od routera, sterowniki Ethernet - domaga
> się tych z płytki, ale przecież tam ich nie ma).

heh coś źle instalujesz? skoro router jest fizycznie poza komputerem to
po co mu do niego sterowniki?

> Na koniec wali jeszcze
> coś Nvidia (?!). Ma ktoś jakiś pomysł, jak poradzić sobie z tym szajsem?
> Niby działa teraz, ale często nie chce załapać połączenia.

coś źle instalujesz chyba, ja jak instaluje sterowniki to po kolei
chipset (mam zintegrowaną sieciówkę), grafika, muzyczna i reszte
pierdółek, skanery, drukarki etc ....

nie odnotowałem problemów z tym, i raczej to na BANK nie jest wina
routera...