Router, ale ustrojstwo

Autor: grzesiek <legano_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 16:36:44 MET

Ile razy przychodzi do skonfigurowania połączenia z internetem po
reinstalcji systemu, tyle razy wpadam w furię! Mam router ADSL Planet
ADE-4000. Uświadomienie komputerowi, że ten router w ogóle jest
podłączony, graniczy z cudem. Tworzy mi połączeń internetowych, chce
sterwoników, których nie ma.
W sumie , żeby poszedł trzeba instalować aż trzy sterowniki (karta
sieciowa - koniecznie z płyty od routera, sterowniki Ethernet - domaga
się tych z płytki, ale przecież tam ich nie ma). Na koniec wali jeszcze
coś Nvidia (?!). Ma ktoś jakiś pomysł, jak poradzić sobie z tym szajsem?
Niby działa teraz, ale często nie chce załapać połączenia.