Re: Desktop????

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 16:28:21 MET

dylan napisał(a):
> Generalnie desktop to typ obudowy ale coraz częściej spotykam się z
> podziałem: laptopy lub desktopy (chodzi o stacjonarne komputery).

> Słowa Desktop używa się też przy rozróżnianiu procesorów w laptopach na
> desktop (zwykły) i mobile.

może inaczej ja bym to podsumował,

IBM kiedyś dość dawno produkował serię komputerów z obudowami desktop,
która miała spore powodzenie, do dzisiaj w niektórych szkołach,
bibliotekach stoją te maszynki....ludzie zaczeli nazywać *desktop*'em
wszystkie domowe komputery,

a co do tych procesorów to różni ludzie różnie nazywają różne rzeczy ale
(...)

gdzieś na necie znalazłem (...)
80.53.167.218/~yarii/1.jpg
80.53.167.218/~yarii/2.jpg
80.53.167.218/~yarii/1.jpg

i mnie totalnie rozwaliło....polezy na serwie z kilka dni ;)

co wy na to?